«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Аршалы кентінің №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №1 поселка Аршалы отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области»

Соцсети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Lesson study – дің рөлі мен маңыздылығы

05.12.2017

Коуч:  Утепбаева Динара Балгазыовна

Коучингтің тақырыбы

Lesson study – дің    рөлі  мен маңыздылығы  

 

«S» (specific) — мақсаттың нақтылығы (ерекшелігі) - Lesson study   туралы түсінік толықтырады .Оның сабақ

жүйесінде қолданудың тиімділгі мен маңыздылығын аша біледі.Lesson study   әдісін игеру арқылы келешек ұрпақтың жан –

жақты білім алуына, іскер әрі талантты, шығармашылығы мол, еркін дамуына жол

ашатын педагогикалық, психологиялық жағдай жасайды

«M» М (measurable) — өлшемділік  -  Lesson study   туралы өзіндік көзқарастары қалыптасады

«A» А (achievable) — қолжетімділік

(келісімділік) - Берілген тапсырмалар бойынша

нақты әрекет етеді.Сапалы білімге қол жеткізе ұмтылады.

«R» - (relevant) — релеванттылық (сәйкестік) –

әріптестер кездескен түйткілдерді шеше отырып,сабақты зерттеу әдістерін өз

тәжірибелерінде қолданады.

«T» (time bound) — уақытша мерзімдер -  сабақты зерттеуді кез – келген уақытта

өткізуге болатынына сенімді болады.

 

Оқу нәтижелері:

 Мектеп ұстаздары Lesson study –ді  әріптестерімен бірлесіп

жоспарлайды, талқылайды және іске асырады

Түйінді идеялар:

 Бірнеше бағдарламалық жоспардың ұсынылуы оқиғалар әртүрлі дамуы

мүмкін екендігін білдіреді. Келешек мектебінің бағдарламалық жоспары

– белгілі бір даму жолдарының болжамды соңғы нәтижелерін көрсететін,

«нәтижеге бағдарланған» болашақтың суреттері. Осындай нәтижелер жаңа

болашаққа бастаған іс бола отырып, жаңа әзірлемелерге негіз, бастау бола

алады. Қомақты экономикалық немесе әлеуметтік бағдарламалық жоспарға

емес, білімге басты назар аударылуының себебі мұғалімдерге өздеріне таныс

айнымалыларды пайдаланатын құралдарды ұсыну болып табылады.

Көрнекіліктер:

Интерактивті тақта, слайдтар, кеспелер, маркерлер, постерлер

Топқа бөлу:

Қалаған түстері бойынша топқа бөліну:жасыл,көк,қызыл,сары

Ой сергек:

5- 7 минут

1.Сергіту сәті.` «Ой-қиял»  атты тренингі.

Жеке жұмыс

«Оқушының суреті» топта отырған әріптестеріме оқушының суретін салуларын өтінеміз. Салынған сурет бойынша оқушының қандай адам екені бойынша түсінік береміз. Слайд арқылы көрсетіледі.

«Сұрақтар шеңбері» әдісі

Бұл әдіс бойынша әріптестер  кезектесіп сөз сөйлейді. Әріптестерге үлкен шеңберге тұрып  Lesson study тақырыбы бойынша ой жинақтау үшін 2 минут беріледі. Содан кейін талқылау басталады, әр әріптес үздіксіз сөз сөйлеу үшін үш минутке дейін (немесе өзге уақытты таңдаңыз) уақыт беріледі. Бұл уақытта ешкім еш нәрсе айтып үлгермейді.Әрқайсысы бір рет сөз сөйлегеннен кейін жалпы әңгіме жүргізу мақсатында шағын топтар шеңберінде сөз беріледі. Әріптестер төрт немесе бес адамнан тұратын топ құрайды. Бұл кезеңде әріптес өзінің жеке идеяларын емес,біреудің айтқандарын негізге ала отырып сөйлеуге тиіс екенін алдын ала ескертіледі, сонымен қатар әңгімені қорытындылау кезеңінде олар жаңа идеяларды енгізе
алмайтындығын еске салу қажет

Топпен жұмыс

10-15 минут

«Лессон стади-дің рөлі мен маңыздылығы» постерге ойларын жазады немесе схема түрінде құрайды.

Жұмыстарын қорғайды .

Әр топ 5 мин.

Топ мүшелері кезектесіп қорғайды.

Ойларымен  бөліседі,ортаға ой салады.

Слайдпен жұмыс

5-минут

«Лессон  стади»  слайды бойынша түсінік беріледі. Топ

мүшелерінің ойларын қорытындылаймыз.

«Түстерді таңдау» әдісі

15-20 минут

Топқа бөліну кезінде жасыл түсті таңдағандар «Лессон  стади» әдісініңтиімділігін айтады. 

Көк түстер: жоспарлы түрде бұл әдісті қалай ұйымдастыруға болатынына шешімдер шығарады.

Сары түстер: кері пікір айтады,кездесетін кедергілер мен қиыншылықтар туралы

Қызыл түстер:бұл әдістің тиімділігін айта келе болашаққа болжам жасайды.Кездесетін кедергілерді жоюдың  жолдарын ұсынады.

Рефлексия

6 мин

Бүгінгі өткен коучинг бойынша өз ойларыңызды білдіріңіздер.

1. Сіздің бүгінгі коучинг-сабақтан алған әсеріңіз?

2. Ұтымды жақтарын атаңыз?

3. Қай тапсырма түрі сізді қанағаттандырмады?

4. Келесі коучинг сабақта қандай мәселелерді  қозғағанды қалайсыз?

5. Ұйымдастырушыларға  ұсыныстарыңыз бен тілектеріңіз?

Оқушының суреті

Салынған оқушының көздері үлкен болса, онда бұл оқушы өте сезімтал болғаны.

*Ал егер де ауызы үлкен болса , онда оқушы қарым-қатынасқа жеңіл кіретін адам болғаны.

*Құлағы үлкен болса, ол басқаларды тыңдай білетіндігінмеңзейді.

*Шашы қалың болса ойшыл оқушы.

*Егер денесі толық салынса, ол шығармашыл оқушы болған.

* Егер оқушының қолында бір заты болса , оның құпия сыры бар екендігін көрсетеді. 

 

Lesson study – дің   рөлі  мен маңыздылығы   Тренер: Утепбаева Динара Балгазыовна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017-2018 оқу жылы

Просмотров: 907

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст